Type what you are searching for:

Witaj w świecie albumów Barański.

+48 602 227 669   |   [email protected]   |

 

Śledź zamówienie

Śledź Swoje Zamówienie

W szybki i prosty sposób możesz teraz sprawdzić status swojego zamówienia.

Aby śledzić swoje zamówienie wpisz jego numer w polu poniżej i naciśnij przycisk "Śledź". Numer zamówienia znajdziesz na paragonie oraz w mailu potwierdzającym zamówienie, który do ciebie wysłaliśmy.

Skontaktuj się z nami jeśli potrzebujesz pomocy!

Coś poszło nie tak? Nie masz numeru zamówienia? Wciąż nie dotarła do Ciebie przesyłka? Masz inny problem? Niczym się nie przejmuj.

Jesteśmy tu żeby Ci pomóc. Skontaktuj się z nami!

+48602436355

Cholerzyn 392, 32-060 Liszki
(Koło Kraków Airport i Intersportu)

Email: [email protected]
Telefon: +48602436355

Godziny otwarcia: pon.-pt. 9:00-16:00
Umów się wcześniej na wizytę w naszym Showroomie.

Jaki jest czes realizacji zamówienia?

Nasze zamówienia realizujemy w terminie do 14 dni roboczych. Czas ten liczymy od momentu złożenia zamówienia lub przesłania nam dodatkowych wytycznych.

Czas dostawy to jeden dzień roboczy.

Gdzie moge odebrać zamówienie osobiście?

Nasza pracownie znajduje się pod adresem Cholerzyn 392, 32-060 Liszki, nieopodal lotniska Kraków Airport oraz głównego magazynu Intersport. Czekamy na Ciebie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00.

Pamiętaj jednak by wcześniej umówić się na odbiór! Zapraszamy

Jakim kurierem zostanie wysłane moje zamówienie?

Korzystamy z usług firmy kurierskiej DPD. Dzień przed otrzymaniem przesyłki otrzymasz potwierdzenie mailem o nadaniu przesyłki wraz z jej numerem. Przesyłkę możesz śledzić pod adresem https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

Jeśli została wybrana przesyłka POBRANIOWA prosimy o przygotowanie odliczonej kwoty dla kuriera.

Nie mam numeru stojego zamówienia! Co robić?

Jeśli nie otrzymałaś(eś) maila z potwierdzeniem i numerem zamówienia możesz sprawdzić je na swoim koncie. Wszystkie Twoje zamówienia są dostępne po zalogowaniu w zakładce MOJE KONTO>ZAMÓWIENIA. Kliknij tu by przejść do listy zamówień: https://baranski.com.pl/moje-konto/zamowienia/

Jeśli Twoje zamówienie nie widnieje na liści koniecznie skontaktuj się z nami!
Pamiętaj! W systemie znajdują się tylko te zamówienia, które zostały złożone w sklepie internetowym.